- Despre Noi
www.diewe.ro este un serviciu de comert cu amanuntul prin intermediul unui magazin on-line, oferit de S.C. ATU IMPORT EXPORT SRL cu sediul in Str. Rosiorilor Nr.17, Bl.PC 17 ap.6, Oradea, Bihor, Romania, inmatriculata la Registrul comertului sub nr.J5/995/1995 avand cod unic de inregistrare RO 7463738 denumita in cele ce urmeaza Societatea.
Ne puteti contacta prin urmatoarele mijloace:
- prin posta: adresa de corespondenta:Str.Rosiorilor nr.17, Bl.PC17 ap.6 Oradea, Bihor
- prin e-mail la urmatoarele adrese:
comenzi@diewe.ro- pentru informatii legate de comenzi, solicitare oferte personalizate
mariusbara@diewe.ro – pentru initiere colaborari si parteneriate, informatii tehnice - prin telefon, la numarul: 0722 226859 de luni pana vineri intre orele 9-17.
- Proprietatea Intelectuala
Continutul si designul www.diewe.ro, precum si orice alt material avand legatura cu acesta trimis dvs. prin email sau furnizat catre dvs. prin orice alta modalitate (exemplu: articole, design, descriere produse si orice alte materiale), apartin SC ATU IMPORT EXPORT SRL si/sau colaboratorilor sai – acolo unde acest lucru este specificat in mod expres – (drept de autor) si sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala. Nu puteti utiliza, reproduce sau permite nimanui sa utilizeze sau sa reproduca materialele www.diewe.ro fara a detine o permisiune scrisa, prealabila din partea reprezentatilor legali. Nu puteti folosi cadre (frames in sensul limbajului HTML) sau tehnici de incadrare (framing techniques in sensul limbajului HTML) pentru marci, logo-uri, sau alte informatii protejate de legea copyrightului (inclusiv imagini, texte, interfete, formulare) ale www.diewe.ro fara a detine o permisiune scrisa, prealabila, din partea Societatii. Este permisa crearea limitata, revocabila si neexclusiva a hiperlinkurilor catre pagina de index a www.diewe.ro, atata timp cat aceasta actiune nu prezinta serviciul www.diewe.ro intr-o lumina falsa, inselatoare, derogatorie sau ofensiva. Nu puteti folosi logo-ul firmei sau alte proprietati grafice, sau marci ca parte a hyperlinkurilor fara a detine o permisiune scrisa, prealabila, din partea Societatii.
III. Inregistrare ca utilizator
Site-ul www.diewe.ro poate fi accesat in mod gratuit. Achizitia produselor oferite de acesta nu este conditionata de inregistrarea ca utilizator (crearea unui cont de utilizator pe Site).
IV. Datele Personale
Va rugam sa accesati pagina in care va este prezentata Politica de Confidentialitate pentru a va informa cu privire la informatiile colectate de www.diewe.ro, cu privire la modul in care sunt folosite acestea, precum si la drepturile cu privire la protejarea intimitatii dvs.
- Procedura de cumparare
Pentru a cumpara si intra in posesia produselor oferite spre vanzare pe www.alpinexpe.ro este necesara parcurgerea urmatoarelor etape:
- identificarea si alegerea produselor
- efectuarea platii produselor.
Plata se efectueaza prin transfer bancar/Ordin de Plata. - Livrarea produselor comandate se va efectua numai dupa incasarea integrala de catre Societate a valorii „cosului de cuparaturi”. Livrarea produselor va fi insotita, daca este cazul, de certificatul de garantie, de certificatul cu privire la service-ul post-vanzare asigurat de catre producator/importator/distribuitor si/sau alte certificate daca este cazul. Prin lansarea unei comenzi pe www.diewe.ro, sunteti de acord cu forma de comunicare (telefonica sau prin e-mail) prin care Site-ul isi deruleaza operatiunile.
VI.1. Preturile
Preturile produselor afisate pe www.diewe.ro reprezinta preturile finale de cumparare si includ TVA (taxa pe valoare adaugata de 19%, valabila in Romania).
VI.2. Metode de plata
Pentru efectuarea platii produselor comandate, singura metoda de plata acceptata este
transferul bancar/ Ordin de Plata in contul:
RO14BTRLRONCRT0V03600501 cont in LEI deschis la Banca Transilvania ORADEA
COMENZILE ACHITATE PRIN TRANSFER BANCAR SE VOR EXPEDIA DOR DUPA INCASAREA PLATII INTEGRALE.
VI.3. Metode de livrare
Livrarea produselor se face numai prin curierat rapid: acest serviciu este de tipul de la usa la usa, aducand coletul la adresa indicata de client.
Taxa de transport este de 150 lei inclusiv TVA
Pentru comenzile ce depasesc valoare de 800 lei cu TVA inclus, livrarea este gratuita
VI.4. Cum cumpar si platesc produse de pe site-ul www.alpinexpe.ro?
Puteti cumpara produse prin www.alpinexpe.ro urmand pasii:
- Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati, alegeti culoare, marimea sau alte optiuni disponibile si apasati pe linkul “Adauga in cos”.
- Se va afisa produsul/produsele selectate, si totatul comenzii. Aveti urmatoarele posibilitati:
- a) modificarea cantitatii produsului selectat: adaugati cantitatea dorita in chenarul de sub “cantitate” apoi accesati butonul “modifica”
b) eliminarea unor produse din cosului de cumparaturi: accesati butonul “X”, Eliminarea tuturor produselor din cosul da cumparaturi va determina golirea acestuia.
c) selectarea altor produse din site-ul www.diewe.ro : cu continuarea cumparaturilor..
d) finalizarea comenzii: accesati butonul “Lanseaza comanda”
Daca, din orice motiv, nu putem onora integral sau partial comanda in termenul obisnuit de livrare, veti fi informat prin e-mail si veti decide daca acceptati un nou termen de livrare sau daca optati pentru rambursare integrală sau partiala a sumelor debitate, în termen de 14 (paisprezece) zile.
Va rugam sa completati corect formularul de comanda si sa indicati persoanele catre care se face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda cu produsele comandate vor fi transmise prin e-mail. O adresa de e-mail incorecta duce la invalidarea comenzii. .
VI.5 Disponibilitatea produselor
“Disponibilitatea” si poate fi:
a) In stoc: produsul afisat se afla in depozitul furnizorului iar termenul in care pote fi livrat este de 3-7 zile lucratoare. ATU IMPORT EXPORT SRL nu poate garanta 100% disponibilitatea comunicata de furnizor, si prin urmare nu poate fi trasa la raspundere pentru comunicarea eronata catre client al disponibilitatii unui produs care nu se afla in stocul acesteia. Totusi, mentionam ca astfel de situatii sunt EXTREM DE RARE
b) Stoc Epuizat: produsul afisat nu se afla momentan in depozitul furnizorului. Pentru o informare legata de termenul estimativ de reaprovizionare a furnizorului, este necesar sa primim prin e-mail pe adresa: comenzi@diewe.ro o solicitare expresa, din care sa nu lipseasca codul produsului respectiv.
c) Precomanda: produsul nu se afla nici in stocul nostru, nici in stocul furnizorului, si se poate aduce pe baza de comanda ferma intre 10 zile si 90 zile in functie de disponibilitatea acestuia, si modul de lucru al furnizorului.
VII. Garantie si service post-vanzare:
Produsele comercializate pe site-ul diewe.ro beneficiază de garanția legală de conformitate si respecta termenele conform OUG 140/2021
VIII. Recenzii, comentarii, comunicari si alte tipuri de continut
.www.diewe.ro are dreptul, dar nu obligatia de a monitoriza, edita sau sterge, orice tip de continut sau activitati ale utilizatorilor pe Site. www.diewe.ro nu este responsabil si nu isi asuma responsabilitatea pentru nici unul dintre materialele postate de catre alte terte parti pe Site. www.diewee.ro are dreptul de a nu publica toate comentariile si articolele propuse de catre utilizatori.
- Forta Majora
www.diewe.ro, afiliatii sau/si in general furnizorii de produse sau servicii catre www.diewee.ro nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa www.diewe.ro . Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare a echipamentului tehnic de la www.diewe.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele www.diewe.ro, erorile de operare, precum si cazurile de forta majora stipulate de legislatia romana in vigoare. - Publicitatea
www.diewe.ro poate afisa, in paginile sale, reclame la produsele din oferta sa precum si la produse ori servicii apartinand tertilor. Prin utilizarea www.diewe.ro si prin acceptarea Termenilor si Conditiilor de utilizare ale acestuia si a Politicii de confidentialitate, va exprimati in mod direct acceptul de a fi destinatarul acestor comunicari cu caracter comercial. - Reclamatii privind incalcarea legii referitoare la protejarea proprietatii intelectuale
www.diewe.ro respecta dreptul la proprietatea intelectuala a tertilor. Daca ati observat ca Site-ul contine informatii care incalca dreptul acestora la proprietate intelectuala, va rugam sa ne trimiteti o instiintare pe adresa de e-mail: mariusbara@diewe.ro
XII. Legislatia aplicabila
Serviciile oferite de Societate prin intermediul www.diewe.ro sunt guvernate de dispozitiile legilor romane, cu precadere de Legea 365/2002 privind comertul electronic, Ordonanta 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Legea 449/2003, HG 448/2005 si Directiva Europeana EC/96/2002, care reglementeaza regimul taxei pentru timbrul verde, aplicabil produselor electronice. Termenii si conditiile www.diewe.ro se supun legislatiei romane. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei la sediul SC ATU IMPORT EXPORT SRL. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, litigiile dintre Parti se vor supune rezolvarii instantelor judecatoresti competente de pe raza municipiului ORADEA.
XIII. Prezentarea ofertei
S.C. ATU IMPORT EXPORT SRL isi rezerva dreptul de a opera oricand, orice modificari asupra preturilor si datelor tehnice prezente pe site-ul www.diewe.ro, fara o instiintare prealabila. Datele tehnice prezente pe site-ul www.diewe.ro au caracter informativ si nu reprezinta o obligatie contractuala. Fotografiile de pe site-ul www.diewe.ro au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produs.
XIV. Politica Vouchere Cadou
Contravaloarea unui voucher cadou reprezintă echivalentul sumei înscrise pe acesta. Voucherul cadou nu poate fi schimbat în bani şi nici răscumpărat ulterior achiziției. Nu sunt acceptate vouchere cadou pentru plata cumpărăturilor a căror valoare totală este mai mică decât valoarea voucherelor folosite. Valoarea produselor cumpărate poate fi aceeaşi sau mai mare decât valoarea voucherului, iar diferenţa va putea fi plătită prin transfer bancar. În cazul unui retur pe un produs achiziționat cu voucher, se va emite un nou voucher echivalent.
- Returnarea produselor
Politica de retur
Conform art. 7 alin. 1 din OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta si Legii nr. 51/2003, care aproba Ordonanta, “consumatorul (persoana fizica) are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.
In aceasta situatie, Clientul se obliga sa notifice SC ATU IMPORT EXPORT SRL, privind intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail / fax / etc).
Clientul se obliga ca inainte de expedierea returului sa trimita in comunicarea scrisa urmatoarele informatii:
- Datele de identificare: nume, prenume, adresa de livrarea si numar de telefon;
- Numarul comenzii;
- Produsele care se vor returna;
- Motivul returului
Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile lucratoare de la primirea coletului, in caz contrar SC ATU IMPORT EXPORT SRL poate refuza coletul.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu SC ATU IMPORT EXPORT SRL).
Costul returului cade, conform legii, in sarcina Clientului. Pentru retururile efectuate in cursul celor 14 zile lucratoare, clientul primeste banii aferenti produselor returnate in interval de 30 de zile calendaristice de la receptionarea coletului in depozitul SC ATU IMPORT EXPORT SRL.
Pentru o mai rapida solutionare a cererilor clientilor, SC ATU IMPORT EXPORT SRL accepta retururi exclusiv prin curier. Retururile se fac intotdeauna pe adresa: Str. Rosiorilor Nr.17 Bl PC17 ap.6 , Oradea, Bihor, Romania si trebuie sa contina o copie a facturii.
Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului:
Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia cu echipamentele pe care doriti sa le utilizati impreuna cu produsul comandat de la noi. Daca aveti dubii, nu ezitati sa ne contactati pentru clarificarea aspectelor tehnice, prin e-mail sau telefonic. Raporturile comerciale dintre consumator si ATU IMPORT EXPORT SRL sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului OUG 34/2014, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.Clientul este pe deplin responsabil de verificarea compatibilitatii dintre aplicatia dorita si produsul achizitionat. ATU IMPORT EXPORT SRL nu poate cunoaste toate detaliile aplicatiei/aplicatiilor dorite de client si deci, decizia de achizitionare si responsabilitatea finala de achizitie apartine in intregime clientului. ATU IMPORT EXPORT SRL nu isi va asuma nici un fel de responsabilitate pentru o achizitie necorespunzatoare. ATU IMPORT EXPORT SRL pune la dispozitia clientilor caracteristici tehnice despre produs la cererea acestora facilitand la maxim luarea deciziei corecte.
In conformitate cu OUG 34/2014, “consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, si anume taxa de transport. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului (consumatorului), folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
In aceasta situatie, Clientul se obliga sa notifice SC ATU IMPORT EXPORT SRL, privind intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail / fax / formular de retur etc). urmatoarele informatii:
- Datele de identificare: nume, prenume, adresa de livrare si numar de telefon;
• Numarul comenzii;
• Produsele care se vor returna;
• Motivul returului (optional)
• Modalitatea de stornare: se pot restitui banii doar in contul clientului, prin virament bancar – atentie, contul bancar trebuie sa fie pe numele clientului care a efectuat comanda).
Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, in caz contrar SC ATU IMPORT EXPORT SRL poate refuza coletul.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu SC ATU IMPORT EXPORT SRL).
SC ATU IMPORT EXPORT SRL recomanda Clientului sa pastreze cutia/ambalajul produsului pe perioada celor 14 zile calendaristice in care se poate exercita dreptul de retur al produsului. Daca produsul este returnat fara ambalajul original, SC ATU IMPORT EXPORT SRL isi rezerva dreptul de a retine o cota parte din suma de bani ce urmeaza a fi returnata, pentru a readuce produsul in starea initiala(1-50%).
Pentru o mai rapida solutionare a cererilor clientilor SC ATUIMPORT EXPORT SRL accepta retururi EXCLUSIV prin curierat rapid, retururile prin Posta Romana nefiind acceptate. Retururile se fac intotdeauna pe adresa: Str. Rosiorilor Nr.17, Bl.PC17, ap6, Oradea, Bihor, Romania si trebuie sa contina o copie a facturii.
Conditii de returnare in termenul de 14 de zile din momentul achizitiei:
- Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
• Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primate.
• Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage reducerea valorii returnate in urma returului
Voucherele cadou nu pot fi returnate.
Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.Valoarea de readucere a produsului la starea initiala este intre 1-50% din pretul produsului, la momentul efectuarii comenzii.
Avem dreptul ca atunci cand consideram ca actiunile clientului au fost cu rea-vointa, sa solicitam acestuia daune interese, in conditiile legislatiei in vigoare (Exemplu: Daca bunul returnat prezinta urme clare de exploatare, vom considera returnarea ca fiind abuziva si este posibil sa solicitam daune conform legii).
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului care a dat dovada de abuz.